| Author |
Topic |
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 10/10/2009 : 16:21:21
|
Her kan du komme med gode ideer til før- & afterparty i Horsens.
Personligt har jeg meget langt hjem, Og DSB er ikke for flinke til at afsætte tilstrækkeligt med togsæt til at fragte koncertgæsterne hjem.
Rent faktisk mener DSB, at det er koncerarrangørens opgave at bestille særtog (IMHO er særtog for lejrskoler og de kgl. )
Men måske har du gode forbindelser i Horsens? |
|
|
nussie56
Average Member
Danmark
636 Posts |
Posted - 10/10/2009 : 21:25:47
|
quote: Originally posted by Poggio
Personligt har jeg meget langt hjem, Og DSB er ikke for flinke til at afsætte tilstrækkeligt med togsæt til at fragte koncertgæsterne hjem.
Rent faktisk mener DSB, at det er koncerarrangørens opgave at bestille særtog (IMHO er særtog for lejrskoler og de kgl. )
Men måske har du gode forbindelser i Horsens?
Fuld gas i RedZone 1!!!!! |
"When you stop taking chances, you'll stay where you sit. You won't live any longer but it'll feel like it" |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 10/10/2009 : 21:56:22
|
quote: Originally posted by nussie56
Fuld gas i RedZone 1!!!!!
Rock on!  |
 |
|
|
LeGi
Average Member
896 Posts |
Posted - 11/10/2009 : 00:12:22
|
Ah ... det er lidt fesent - en eksklusiv RZ-VIP-fest ... Hvad så med pøbelen (moi)? |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 11/10/2009 : 00:31:44
|
quote: Originally posted by LeGi
Ah ... det er lidt fesent - en eksklusiv RZ-VIP-fest ... Hvad så med pøbelen (moi)?
Klart, du skal med til before & afterparty. Men under koncerten vil der også være fest i Red Zone One. 
Pøblen, det er dem med billetter til 350 kr.
|
 |
|
|
discotheque
Junior Member
Denmark
257 Posts |
Posted - 11/10/2009 : 08:28:07
|
Ah ... det er lidt fesent - en eksklusiv RZ-VIP-fest ... Hvad så med pøbelen (moi)?
Under koncerten holder pøbelen fest i pitten  |
'Lie about your height even if you're 5'10" like me.' Bono on 'How To Be A Frontman
|
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 11/10/2009 : 10:50:46
|
Dig, du er jo parnasset  |
 |
|
|
Just
Junior Member
Danmark
211 Posts |
Posted - 11/10/2009 : 19:40:26
|
Jeg kommer fra Horsens. Og jeg er ret sikker på at Paddys (pub/diskotek) laver noget før og efter, det har de gjort til de andre koncerter. Med kopibands og masser af U2 musik m.m. Kunne jo være Die Herren eller Elevation kommer forbi Måske genopstår ZOO2 til lejligheden!! |
Of with the horns, On with the show !! |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 11/10/2009 : 23:02:47
|
quote: Originally posted by Just
Jeg kommer fra Horsens. Og jeg er ret sikker på at Paddys (pub/diskotek) laver noget før og efter, det har de gjort til de andre koncerter. Med kopibands og masser af U2 musik m.m. Kunne jo være Die Herren eller Elevation kommer forbi Måske genopstår ZOO2 til lejligheden!!
Er det noget du gider at opdatere os andre om løbende? |
 |
|
|
nussie56
Average Member
Danmark
636 Posts |
Posted - 11/10/2009 : 23:38:18
|
Jeg kommer fra Horsens. Og jeg er ret sikker på at Paddys (pub/diskotek) laver noget før og efter, det har de gjort til de andre koncerter. Med kopibands og masser af U2 musik m.m. Kunne jo være Die Herren eller Elevation kommer forbi Måske genopstår ZOO2 til lejligheden!!
Er det noget du gider at opdatere os andre om løbende?
Ja det ville da være rart.
~claus |
"When you stop taking chances, you'll stay where you sit. You won't live any longer but it'll feel like it" |
 |
|
|
LeGi
Average Member
896 Posts |
Posted - 12/10/2009 : 00:11:30
|
Ja det ville da være rart.
~claus
Åh, giv mig Elevation. Hører dem så sjældent, når man bor herovre ... |
 |
|
|
Just
Junior Member
Danmark
211 Posts |
Posted - 12/10/2009 : 08:11:36
|
Selvfølgelig..... |
Of with the horns, On with the show !! |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 12/10/2009 : 11:20:45
|
Selvfølgelig.....
Tak  |
 |
|
|
Gloria
Starting Member
Danmark
49 Posts |
Posted - 12/10/2009 : 22:10:11
|
Før-fest??? Det må så blive ved indgang 3 - jeg har da flere ideer til kø-aktiviteter Jeg havde da tænkt mig at møde op bare en anelse før dørene åbnes, jeg vil gerne have en god plads, gider ikke stå helt nede bagved. Ang. efterfest så kommer det nok an på dagsformen - samt de 3 sløve padder jeg har med på slæb
Selvfølgelig.....
Tak 
|
The High Priest Of Happiness |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 12/10/2009 : 22:32:26
|
quote: Originally posted by Gloria
Før-fest??? Det må så blive ved indgang 3 - jeg har da flere ideer til kø-aktiviteter Jeg havde da tænkt mig at møde op bare en anelse før dørene åbnes, jeg vil gerne have en god plads, gider ikke stå helt nede bagved. Ang. efterfest så kommer det nok an på dagsformen - samt de 3 sløve padder jeg har med på slæb
Kø...sagde du kø?
Jeg har hørt noget om en VIP-indgang aka. indgang 8 
Jeg har ingen på slæb. Ganske vidst har jeg ikke fået lagt horoskop, tarotkort eller lignende.... så jeg er ikke helt sikker Og jeg er ikke handicappet/gammel nok til en personlig hjælper 
Selvom man har købt pladsbillet, kan man ikke regne med at have en plads i toget efter en af de store koncerter. Jeg vil derfor hellere satse på en fest, end jeg vil øve mig på at møffe og mase mig på plads i toget. Udsigten til at skulle stå op hele vejen fra Horsens til København - kan jeg altså godt være foruden. |
 |
|
|
nussie56
Average Member
Danmark
636 Posts |
Posted - 12/10/2009 : 23:45:17
|
quote: Originally posted by Gloria
Kø...sagde du kø?
Jeg har hørt noget om en VIP-indgang aka. indgang 8 
Jeg har ingen på slæb. Ganske vidst har jeg ikke fået lagt horoskop, tarotkort eller lignende.... så jeg er ikke helt sikker Og jeg er ikke handicappet/gammel nok til en personlig hjælper 
Selvom man har købt pladsbillet, kan man ikke regne med at have en plads i toget efter en af de store koncerter. Jeg vil derfor hellere satse på en fest, end jeg vil øve mig på at møffe og mase mig på plads i toget. Udsigten til at skulle stå op hele vejen fra Horsens til København - kan jeg altså godt være foruden.
Thats the spirit! |
 |
|
|
Topic |
|