| Author |
Topic |
|
nussie56
Average Member
Danmark
636 Posts |
Posted - 13/10/2009 : 14:07:55
|
quote: Originally posted by LeGi
Der var heldigvis ingen voksne til stede i går ...
Det bliver sagt!!! |
"When you stop taking chances, you'll stay where you sit. You won't live any longer but it'll feel like it" |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 13/10/2009 : 23:31:05
|
quote: Originally posted by nussie56
Det bliver sagt!!!
Jeg ved slet ikke hvad det vil sige at være voksen  |
 |
|
|
stanley
Starting Member
Denmark
48 Posts |
Posted - 25/10/2009 : 16:22:30
|
quote: Originally posted by Poggio
quote: Originally posted by nussie56
Det bliver sagt!!!
Jeg ved slet ikke hvad det vil sige at være voksen 
Hvornår er man voksen??  |
http://iwillfollowu2.com/member.php?u=18 |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
|
|
LeGi
Average Member
896 Posts |
|
|
nussie56
Average Member
Danmark
636 Posts |
Posted - 25/10/2009 : 20:20:35
|
quote: Originally posted by Poggio
quote: Originally posted by stanley
Hvornår er man voksen?? 
http://lmgtfy.com/?q=Hvorn%C3%A5r+er+man+voksen%3F&l=1
Brilliant! |
"When you stop taking chances, you'll stay where you sit. You won't live any longer but it'll feel like it" |
 |
|
|
LeGi
Average Member
896 Posts |
Posted - 06/02/2010 : 15:10:56
|
| Så er der nogen, der har hørt om en efterfest søndag eller mandag? Logistisk er det jo generelt ikke supersmart, men det kunne jo være, der blev arrangeret et eller andet ... :) |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 07/02/2010 : 11:41:42
|
Så er der nogen, der har hørt om en efterfest søndag eller mandag? Logistisk er det jo generelt ikke supersmart, men det kunne jo være, der blev arrangeret et eller andet ... :)
Jeg forsøgte at google på det - men jeg fandt desværre intet. |
 |
|
|
hoseth0711
Junior Member
Denmark
135 Posts |
Posted - 10/02/2010 : 23:46:21
|
| Håber virkeligt at der bliver stablet noget på benene, synes det lød rigtigt godt med kopibands på en bar, som var beskrevet i de første indlæg her i tråden. Men hvis vi er nok interesserede, så bliver der vel også arrangeret noget? Under alle omstændigheder må vi gøre de mange timer foran stadion til en fest, med sang, øl og massere af u2 musik. |
U2 360*:
Berlin 18/7-2009 Berlin 5/11-2009
Horsens 15/8-2010 Wien 30/8-2010
ich bin ein Berliner!
|
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 11/02/2010 : 01:04:52
|
quote: Originally posted by hoseth0711
Håber virkeligt at der bliver stablet noget på benene, synes det lød rigtigt godt med kopibands på en bar, som var beskrevet i de første indlæg her i tråden. Men hvis vi er nok interesserede, så bliver der vel også arrangeret noget? Under alle omstændigheder må vi gøre de mange timer foran stadion til en fest, med sang, øl og massere af u2 musik.
HØRT.
Når jeg nu endelig vover mig til Jylland, så vil jeg da også fyre den af. Ellers havde jeg jo nok forlængst bestilt det ophold på Norsminde Kro    |
 |
|
|
Just
Junior Member
Danmark
211 Posts |
Posted - 21/02/2010 : 11:39:01
|
Ja, nu skrev jeg jo tidligere at Paddy´s i Horsens plejer at holde før- og efterfest til de store koncerter. De er nu lukket.... Bor godt nok ikke i Horsens men i sidste uge jeg var forbi, og den i hvert fald lukket ud. MEN ved alle de store koncerter har der været disse fester, så mon ike en af de andre cafe/diskoteker laver noget ligenede.
Har ikke kunne støve noget op endnu, men der er jo næsten også et halvt år til. Mon ikke man kan få en indikation når AC-DC kommer
Jeg er optimist
Ellers må vi jo aftale et sted at mødes inden... |
Of with the horns, On with the show !! |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 21/02/2010 : 16:14:07
|
quote: Originally posted by Just
Ja, nu skrev jeg jo tidligere at Paddy´s i Horsens plejer at holde før- og efterfest til de store koncerter. De er nu lukket.... Bor godt nok ikke i Horsens men i sidste uge jeg var forbi, og den i hvert fald lukket ud. MEN ved alle de store koncerter har der været disse fester, så mon ike en af de andre cafe/diskoteker laver noget ligenede.
Har ikke kunne støve noget op endnu, men der er jo næsten også et halvt år til. Mon ikke man kan få en indikation når AC-DC kommer
Jeg er optimist
Ellers må vi jo aftale et sted at mødes inden...
Tak fordi du har følehornene ude  |
 |
|
|
Clawser
Starting Member
Danmark
26 Posts |
Posted - 22/02/2010 : 09:06:45
|
Til Depeche Mode koncerterne i dag og i morgen (2x4500 publikummer) Bliver der holdt efterfest på Cafe Corfitz, så mon ikke der også bliver stablet noget på benene til de store koncerter til sommer. |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 18/05/2010 : 15:09:38
|
Nå men altså, nu har jeg købt billet til koncertbussen Kbh-Horsens Tur/retur.
Jeg turde ikke, at gå glip af tilbudet.
Men hvis jeg kan få et lift til København, er jeg da stadigvæk frisk på at blive lidt længere i Horsens efter koncerten. |
 |
|
|
Just
Junior Member
Danmark
211 Posts |
Posted - 26/07/2010 : 09:36:37
|
Corfitz i Horsens laver noget før og efter fest til de to koncerter. Der vil blive offenliggjort noget omkring det senere.
Og så har Megascope hørt min bøn på mail til dem, at de skulle få fat i U23D koncerten og vise den op til koncerterne. Den bliver vist fra den 2. august til en 15. august 
Det varer ikke længe nu |
Of with the horns, On with the show !! |
 |
|
|
Topic |
|