| Author |
Topic |
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 26/07/2010 : 09:48:24
|
quote: Originally posted by Just
Corfitz i Horsens laver noget før og efter fest til de to koncerter. Der vil blive offenliggjort noget omkring det senere.
Ja, efterfesten har sågar sin egen FaceBoook gruppe  |
 |
|
|
Just
Junior Member
Danmark
211 Posts |
Posted - 30/07/2010 : 17:13:43
|
Så er der nyt omkring forfest
Nedenstående er sakset fra nyhedsmail jeg har modtaget fra www.u2ihorsens.dk.
Opvarmning til koncert på gågaden Når U2 giver koncert i Horsens 15. og 16. august vil gågaden i Horsens (Søndergade) være gearet til for-fest allerede fra middagstid. Udover gode shoppingmuligheder byder midtbyen på masser af barer og cafeer, og på Torvet ved Vor Frelsers Kirke vil der være livemusik og DJ hele eftermiddagen, inden det går løs på Casa Arena om aftenen. I næste nyhedsmail får du flere detaljer om koncertdagene i midtbyen. Vi glæder os til at se dig!
Eventbillet med DSB Tager du toget til Horsens, når du skal til koncert, skal du spørge efter en Event-billet på din station. Med en Eventbillet sparer du 20 % på billetprisen, og køber du en returbillet slipper du for salgskøen, når du skal hjem efter koncerten. DSB indsætter ekstratog både før og efter koncerten, og banegården ligger i gåafstand fra Casa Arena Horsens. Du finder køreplanen på dsb.dk/u2.
Forlæng koncertoplevelsen I Koncertcampen ved Fængslet (det tidligere Horsens Statsfængsel) får du det fulde udbytte af din koncertoplevelse. Sammen med andre U2-fans kan du her nyde stemningen både før og efter koncerten. Med teltplads og tomandstelt følger adgang til toilet og badefaciliteter samt morgenmad for to personer. Køb dit telt med én, to eller tre overnatninger på billetlugen.dk. Campen ligger på det grønne område uden for fængselsmuren – indenfor hegnet og i gåafstand fra såvel banegård som Casa Arena Horsens.
Koncertinformation til download Når der er U2-koncert i Horsens, kan du i barer, hos infopersonale, på banegården osv. få udleveret en trykt infofolder med bykort og praktisk information om parkering, billettering m.v. Fra 3. august vil folderen også ligge i en printvenlig version på forsiden af U2iHorsens.dk. Print folderen hjemmefra – så ved du hvad der er værd at vide, når det bliver U2-dag!
U2 i Horsens på Facebook Har du lyst til at være med i "snakken" op til koncerten, har du et godt spørgsmål eller et tip du vil dele med andre U2-koncertgæster, så "synes godt om" vores U2 i Horsens-Facebookside.
|
Of with the horns, On with the show !! |
 |
|
|
Just
Junior Member
Danmark
211 Posts |
Posted - 06/08/2010 : 11:13:28
|
Nyt fra U2 i Horsens omkring opvarmning til koncerterne, med bla. U2-gudstjeneste m.m. Se nedenfor:
Både søndag d. 15. og mandag d. 16. august vil Horsens midtby være gearet til forfest fra midt på dagen. - På Torvet vil der være DJ og livemusik, og der og på Søndergade vil der være masser af cafeer og barer, der sælger mad og drikke – bl.a. lækre picnics, som I kan tage med jer og nyde på byens mange grønne pletter på vej til CASA Arena. - "How sweet the sound" – er en U2-gudstjeneste med præst Jørgen Lasgaard fra Århus og U2-kopibandet U2only, som du kan opleve søndag kl. 14 i Vor Frelsers Kirke på Torvet. - I byen kan du på koncertdagene møde et Kindness Crew, der vil være med til at gøre din koncertoplevelse endnu bedre. - Og der kommer til at ske meget mere. Læs mere i næste nyhedsmail Kom i god tid – så varer festen længere. Vi glæder os til at se dig!
Bare det snart er ... kan ikke vente....  |
Of with the horns, On with the show !! |
 |
|
|
LeGi
Average Member
896 Posts |
Posted - 07/08/2010 : 01:20:00
|
Jeg går ud fra, vi mødes på Corfitz i hvert fald d. 15, ik? Jeg er nødt til at mødes med jer ... og så skylder jeg vist også Nussie et par fadøl (kan dog ikke huske for hvad :-)) ...
Venner, nu er der næsten og meget snart kun en uge til U2-braget. My goodness, jeg glæder mig!
|
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 07/08/2010 : 05:30:26
|
Jeg vil meget gerne mødes med Jer på Corfitz, men Koncertbusserne kører desværre 45 min efter koncerten slutter - de vil ikke vente lidt (jeg har spurgt)
|
 |
|
|
LeGi
Average Member
896 Posts |
Posted - 07/08/2010 : 09:03:10
|
quote: Originally posted by Poggio
Jeg vil meget gerne mødes med Jer på Corfitz, men Koncertbusserne kører desværre 45 min efter koncerten slutter - de vil ikke vente lidt (jeg har spurgt)
Hvorfor tager du ikke bare med dsb? http://www.dsb.dk/u2 |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 07/08/2010 : 11:36:21
|
quote: Originally posted by LeGi
quote: Originally posted by Poggio
Hvorfor tager du ikke bare med dsb? http://www.dsb.dk/u2
Fordi jeg har hørt alt for mange skrækhistorier om DSB, når der har været store koncerter. Min billet til Koncertbussen er en returbillet. Min økonomi  |
 |
|
|
nussie56
Average Member
Danmark
636 Posts |
Posted - 07/08/2010 : 16:53:49
|
... og så skylder jeg vist også Nussie et par fadøl (kan dog ikke huske for hvad :-)) ...
For mit vindende væsen og positive indstillinger til alt måske? 
(jeg husker udemærket hvad det er for) |
"When you stop taking chances, you'll stay where you sit. You won't live any longer but it'll feel like it" |
 |
|
|
LeGi
Average Member
896 Posts |
Posted - 07/08/2010 : 20:20:39
|
quote: Originally posted by nussie56
... og så skylder jeg vist også Nussie et par fadøl (kan dog ikke huske for hvad :-)) ...
For mit vindende væsen og positive indstillinger til alt måske? 
(jeg husker udemærket hvad det er for)
Jeg var immervæk også stjernevissen, da jeg skrev den post ... Nu står det hele lidt klarere .... |
 |
|
|
LeGi
Average Member
896 Posts |
Posted - 12/08/2010 : 16:07:41
|
Kan jeg ikke få en lille håndsoprækning på, hvor mange der kommer til efterfesten på Corfitz? Er I der søndag aften, mandag aften eller begge aftener?
Jeg kan i øvrigt fanges på 27333322 - kun altid være rart med nogle tips, praktisk info m.v. :)
See ya :-) .... Soon.
|
 |
|
|
Roskilde82
Starting Member
41 Posts |
Posted - 12/08/2010 : 17:18:18
|
| Det er da godt nok en pauver hjemmeside Corfitz har at byde på.. |
 |