| Author |
Topic |
|
|
Henrik
Junior Member
Denmark
339 Posts |
Posted - 27/07/2010 : 16:30:56
|
Først så jeg Billetlugens arrangement med koncertbusser til og fra koncerten - smart, tænkte jeg. Men til de priser, behøver de ikke have mere en ca. 12 personer i hver bus for, at det kan løbe rundt. Derefter så jeg deres tilbud om koncertcamp med telt, morgenmad og jeg-skal-komme-efter-dig - igen synes jeg nok at 500 pr. person er groft overpriced....
Noget tyder på at billetlugen ikke kan tjne nok på at sælge billetter, men et godt råd herfra: Pas på I ikke ender som posthusene, der idag minder om en slidt udgave af Bingers Tivoli, og stadig kan de ikke løbe rundt.
/henrik
PS: Arhhhh, nu har jeg det allerede bedre....  |
...laughter is eternity, if joy is real.... ...where you live should not decide, whether you or whether you die.... |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
|
|
Henrik
Junior Member
Denmark
339 Posts |
Posted - 27/07/2010 : 19:04:02
|
Det er da også helt OK - no offence!
Jeg fik bare en underlig tanke da jeg så priserne - de tjener godt på det, synes jeg.
/henrik |
...laughter is eternity, if joy is real.... ...where you live should not decide, whether you or whether you die.... |
 |
|
|
TheresOnlyOneBono
Junior Member
Danmark
422 Posts |
Posted - 27/07/2010 : 19:39:35
|
| jo, men det gør DSB jo også......jeg synes faktisk ikke 600 kr er så galt.....det er jo også retur, og man er fri for at køre selv. Jeg havde da gerne taget turen med bus, hvis jeg havde været alene af sted. Tror nok man er hurtigere hjemme med den end med bil. |
"Midnight is where the day begins" |
 |
|
|
Henrik
Junior Member
Denmark
339 Posts |
Posted - 27/07/2010 : 20:18:38
|
OK, har slet ikke set DSB's priser, men I kan jo måske have en pointe i, at man kommer lettere hjem - men også kun måske....
Det var også bare en tanke i et svagt øjeblik...synes jo billetlugen.dk burde koncentrere sig om at sælge billetter - der har de vist stadig meget at lære
/henrik |
 |
|
|
nussie56
Average Member
Danmark
636 Posts |
Posted - 27/07/2010 : 22:13:38
|
quote: Originally posted by Henrik
OK, har slet ikke set DSB's priser, men I kan jo måske have en pointe i, at man kommer lettere hjem - men også kun måske....
Det var også bare en tanke i et svagt øjeblik...synes jo billetlugen.dk burde koncentrere sig om at sælge billetter - der har de vist stadig meget at lære
/henrik
Billet til koncert <-> Billet til bus <-> Billet til camp???
Hvad er forskellen her? Jeg husker en mindre diskussion for nyligt vedr. udbud og efterspørgsel 
~claus |
"When you stop taking chances, you'll stay where you sit. You won't live any longer but it'll feel like it" |
 |
|
|
Henrik
Junior Member
Denmark
339 Posts |
Posted - 27/07/2010 : 22:57:02
|
Ja, du kan jo til dels have ret, nussie - synes bare at billetlugen skulle holde sig deres metier, og ikke alt mulig andet.
/henrik |
 |
|
|
Poggio
Average Member
Denmark
671 Posts |
Posted - 28/07/2010 : 03:04:10
|
Henrik, prøv at tage op på posthuset og se på deres varesortiment. Jeg har set web-cams med nightvision på mit lokale posthus. Det afviger IMHO meget længere fra Post Danmarks kernekompetencer end koncertbusser og koncertcamps gør i forhold til Billetlugens sortiment  |
 |
|
|
Henrik
Junior Member
Denmark
339 Posts |
Posted - 28/07/2010 : 08:14:01
|
Ja, det undrer ikke, poggio. lol
Kan jeg desværre ikke, vort posthus er lukket - det ku sgu da ikk løbe rundt, og de var møgsure allesammen.....
/henrik |
 |
|
|
nussie56
Average Member
Danmark
636 Posts |
Posted - 28/07/2010 : 22:15:13
|
quote: Originally posted by Henrik
Ja, du kan jo til dels have ret, nussie - synes bare at billetlugen skulle holde sig deres metier, og ikke alt mulig andet.
/henrik
Ham der Steve Jobs skulle da også bare have kørt på med at sælge edb-maskiner og holdt sig langt væk fra at handle med musik 
Ved godt vi kan blive ved og ved....
~claus |
"When you stop taking chances, you'll stay where you sit. You won't live any longer but it'll feel like it" |
 |
|
| |
Topic |
|